Tävlingsryttarprofil Sällskapet Segersta Sportryttare

Julia Pedersen

DiddiM**Vinst!

Nivå: YR| Segersta Ungdomselit

Tränare: Hans och Johannes Rueben

 

Hej! Jag heter Julia Pedersen och är född 1994. Jag har precis tagit det stora steget och chansningen att försöka satsa på ridsporten professionellt som yrke i framtiden. Jag bor och arbetar sedan sommaren 2013 i Aachen, Tyskland hos Familjen Rueben där jag även sedan hösten 2014 gör beridarutbildningen. Jag rider och tävlar på så många hästar jag bara hinner med under dygnets 24h men har för tillfället 6 Intermediär+ hästar till förfogande samt 3 lovande unghästar på ungefär MSV:B-nivå i utbildning, där endast en är egenägd. Jag har gjort valet att satsa långsiktigt och kommer därför satsa mot debuter i Intermediär och lätta GP-klasser nästa år och håller tummar och tår för att mina tillridningshästar inte plötsligt skall säljas.

Tävlingsmeriter hittills är som bäst 4:e placering i Prix St. Geroge Special samt vinster upp till M**. Jag var även sedan ponnytiden i elitserien år 2009 på min då 7-åriga egenutbildade ponny. Under 2014 Tävlade jag även på CHIO Aachen i Kadriljen för Kreisverband Würselen-Broichweiden.

Ridningen är mitt liv och jag satsar målmedvetet och helhjärtat för att bli så bra som jag bara kan men viktigast av allt är att ha så roligt som jag bara kan på vägen dit! J

Categories Om mig

1 thought on “Tävlingsryttarprofil Sällskapet Segersta Sportryttare

  1. Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, hittar ej din mejladress eller andra kontaktuppgifter.

Leave a comment

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close