v.7

Tid v.4 ~ 10h hittills ;)

Mål för veckan:

  • Fortsätta med min beskrivning av mig, mina hästar och min elitsattsning, långt projekt, fortsätts genom hela projektet
  • Göra bloggen mera “publikvänlig” (genom hela projektet)
  • Vanlig träningsdagbok
  • Börja lägga upp lite punkter för “Hjälp” träningsdagbokens upplägg.
  • Börjat fastställa min fakta och verkligen hitta arbeten de kan utvecklas av.
  • Prata med dem jag har sållat ut till projektet och be dem börja med första uppgiften
  • Prata med vår ridmentor om när jag kan få jobba med de utvalda :) Och vad hon skulle vilja få ut ur projektet till LIU ridsport eleverna.

Hur når jag målen:

  • Genom att ta hjälp (vid behov) och vara aktiv på lektionerna
  • Genom att arbeta målinriktat och lägga upp en plan för ur jag skall arbeta

Hur gick veckans arbete:

  • träningsdagbok uppdaterad
  • Pratat med LIU eleverna IGEN Skyndat på dem
  • Gett LIU eleverna mer uppgifter

Uppföljning av veckans arbete/mål:

Skriva om motivering, vad motiverar mig –> förmedla till LIU eleverna.

Skrivit klart mina egna exempel tävlingsplaneringar m.m.

Skrivit exempeluppgifter till LIU eleverna :)

Att ta upp med handledaren vid nästa tillfälle:

Inget för tillfället.

Categories Veckomål och planering

Leave a comment

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close